Thursday, November 28, 2013

tığ işi kalpli bebek battaniyeleri

Selam degerli site ziyaretcilerimiz. Yogun talep üzerine sizlere bugün tığ işi kalpli bebek battaniyeleri makalesini sunmaya karar verdik.


tig isi kalpli bebek battaniyeleri 1


Bu örneği zaman zaman görüyordum ama nasıl yapıldığına ulaşamıyordum, nihayet ayrıntılı biçimde nasıl yapıldığını buldum ve hemen buraya getirdim, arşivimizde dursun ne olur  ne olmaz. Başlıkta zor kelimesini kullandım ama bilene kolaydır, bu arada ben çıkardım ufak bir motif, ama öyle bir ters bir yüz gibi anlatılan bir örnekte değil, bence zorluğu yapılışı değil zaman alması.


tig isi kalpli bebek battaniyeleri 2



tig isi kalpli bebek battaniyeleri 3



tig isi kalpli bebek battaniyeleri 4



tig isi kalpli bebek battaniyeleri 5



tig isi kalpli bebek battaniyeleri 6






tig isi kalpli bebek battaniyeleri 7



tig isi kalpli bebek battaniyeleri 8



tig isi kalpli bebek battaniyeleri 9


Link


Bunu E-postayla GönderBlogThis!Twitter'da PaylaşFacebook'ta Paylaş


tig isi kalpli bebek battaniyeleri 10
Bu konu ile alakali daha fazla bilgi inceleyebileceginiz degerli bir kaynak : tığ şişle battaniye modelleri

No comments:

Post a Comment