Monday, November 11, 2013

Sayangnya opah dekat cucu



Setiap kali saya gtau mak saya yang kami nak balik Chemor, mesti mak & abah g beli apa2 makanan @ kudap2 untuk cucu dia makan.. Yela, kat umah parent saya tu hanya ada mak & abah je... so, takdalah beli barang sangat kan.. time anak2 & cucu balik baru dorang beli..


sayangnya opah dekat cucu 1



Biskut bermacam2 jenis biskut..



sayangnya opah dekat cucu 2



Manggo pudding ni saya suka.. Ada nata de coco.. Anak2 tak habis, ada ibu yang tolong perabihkan... hihii






sayangnya opah dekat cucu 3


Kami balik Chemor bukannya lama sangat pun.. tapi mak saya beli kudap2 punya banyak... So, yang tak habis, kami bawak balik Sungai Petani.. Tengoklah mak saya tu.. Isi biskut dalam TIPUWARE.. Untuk pengetahuan u all, dulu mak saya ni peminat TUPPERWARE tau... Kat umah ada satu kabinet + satu almari penuh dengan macam2 barang jenama TUPPERWARE... Tapi mak saya tak guna.... sayang katanya... hihii..






sayangnya opah dekat cucu 4


sayangnya opah dekat cucu 5


tekan SINI untuk perkongsian bersama





No comments:

Post a Comment