Thursday, April 24, 2014

ÇAY MASASI-24



cay masasi 24 1
Bu masayı sömestr tatilinde hazırladım.

Misafirlerim  annem, kızkardeşim, yengem ve yeğenlerimdi.

O hafta sık sık kahvaltı misafiri için hazırlık yaptığım için, çay saatinde toplanmayı ben istedim.

Masayı kızımla birlikte büyük bir hevesle kurduk.

Servis tabaklarından, peçetelerine, mini kumpirleri servis yaptığım kapsullere kadar her şey mavi-beyaz puantiyeli oldu.


cay masasi 24 2
Masaların resmini çektiğim zaman blogda resimleri hemen yayınlamam mümkün olmuyor ama masalarımın resmini hazırlandığı anda instagram adresimde yayınlıyorum.

Beni Instagram'da BU adresten takip edebilirsiniz.


cay masasi 24 3
ÇAY MENÜSÜ;

Tarifin ismine tıklayarak, tariflere ulaşabilirsiniz. 


cay masasi 24 4


Pratik Yufka Mantısı


Pratik yufka mantısını son dönemde kol böreği gibi bütün pişiriyorum, daha sonra mutfak makası ile 1 parmak genişliğinde kesiyorum.

Bu şekilde daha kolay yeniliyor.



cay masasi 24 5
Pratik yufka mantısı için sarımsaklı yoğurt ve salçalı sos.


cay masasi 24 6


Mini Kumpir 



cay masasi 24 7



cay masasi 24 8


Rokalı Haydari



cay masasi 24 9


3-2-1 Poğaça



cay masasi 24 10
Mısır Bulgurlu-Bal Kabaklı Kara Lahana Sarması;

Yöresel yemeklerimizden birisi olan bu sarmayı annem hazırlayıp, getirdi.

Sonradan geldiği için masanın genel resimlerinde görünmüyor.


cay masasi 24 11


Elmas Kurabiye



cay masasi 24 12


 Kakaolu Paşa Sarması






"Afiyetle Kalın"



No comments:

Post a Comment