Tuesday, May 6, 2014

SAĞLIKLI YAŞAM DEDİKLERİ :)





sa likli yasam dedikleri 1


Bu yazıyı aslında bir aydan fazla bir zaman önce kaydetmiştim ama hayat öyle bir şeyle planlı olmamamız  gerektiğini hatırlattı ki bizlere...

Sağlıklı yaşam,temiz beslenme son dönemdeki ismi ile aslında bilinen gerçekler, kilo vermek istiyorsan az yiyeceksin, kural bu kadar basit aslında,abur cubur,fast food asla olmayacak hayatında, ama bizlerin buna uyabilmesi biraz zor oluyor değil mi?

Azmine hayran kaldığım bir çok insan var, hayranım çünkü resmen aç yaşayabiliyorlar, bu benim için biraz zor ne yalan söyleyeyim ki :) ben aç yaşayamam tatlısız duramam, ama durmak gerek aslında, madem şikayetçiyim bu durumdan,  o zaman bende dikkat ederim dedim kendi kendime, neden yapamayayım ki?

Bir yola çıktım şimdi ben sağlıklı beslenmeyi tüm yaşamıma yaymak ve daha önce bir çok kez denediğim ama sonunda bıraktığım maceraları unutup en baştan başlıyorum ve sağlıklı beslenip bunun güzelliğini yaşamak istiyorum.


sa likli yasam dedikleri 2
 

Domates,salatalık,peynir, zeytinin yanına bir kaç kuru kayısı ve ceviz tok tutuyor. Beyaz ekmek yerine çok tahıllı ekmek tercihim ve yumurta protein deposu, bazı günlerde cornflakes,kuru incir, kuru kayısı,badem, kuru dut, süt  ve bol tarçın uzun saatler tok tutuyor. sevgili  kuzununannesi kulakların çınlasın koca bir kase yedirip çok sevmeme sebep olan kişi :) bu karışıma ananasta doğruyorum ara ara.

Yağsız tam tahıllı ekmek ile yapılmış bir tost, çok çok sevdiğim kırmızı pancar o kadar kolay ki yapımı tarifi burada 

Ve az şekerli türk kahvesi kahvesiz duramayanlardan mısınız sizde?

Öğlenleri daha çok salata ilk tercihim ton balıklı.






Blog dışında takip etmek isterseniz  ınstagram : aylinden 











sa likli yasam dedikleri 3


Tabi bedeni sağlıkla beslemeye çalışırken ruhu da unutmamalı en çok onun ihtiyacı var arınmaya uzun zamandır okumada tercih ettiğim içimi rahatlatan,sonsuz sevgiyi ilahi Aşkı anlatan kitaplar vazgeçilmezim,bu ara Uğur Koşar okuyorum,konu ile alakalı uzunca bir yazı yazmayı düşünüyorum ilerleyen günlerde.


DUA BENİM ANAHTARIM ,


TEVEKKÜL İSE KAPIMDIR,


ÖTESİNDE İSE RABB' İM VARDIR.



























No comments:

Post a Comment