Wednesday, March 19, 2014

THY....SENİNLE GURUR DUYUYORUM



thy seninle gurur duyuyorum 1



Geçtiğimiz günlerde buralardan çok uzaklarda ABD'de yaşayan kardeşimi, eşi ve yeğenlerimi ziyaret ettim. Adana'dan İstanbul-Newyork, sonra da Charlotte'ya uçtum. Evimden çıkıp sevdiklerime kavuşmak yaklaşık 16 saat sürdü. Bu uzun yolculuğu kendimi evimde hissettiğim THY ile yaptım. Bu upuzun yolculukta neler yaşadım bilmek ister misiniz?







thy seninle gurur duyuyorum 2


Yolculuk öncesi geceleri hayal yolculuğuna çıkmam ve valiz hazırlamaya niyetlenmem bana stres yaşattı. Yola çıkmadan yaklaşık 1 hafta önce gece başımı yastığa her koyuşta gözlerimi kapatır kapamaz uçağa biniyor, sunulan yiyecekleri yiyor ama yol bir türlü bitmiyordu. Çeşit çeşit dergi, gazete, kitap okuyor, film seyrediyor yol uzadıkça uzuyordu. Gece bunları yaşarken gündüz de valizimi nasıl hazırlayacağım? Hangi ayakkabı, kıyafet, ilaç gibi eşyalara ihtiyacım olacak? Bu gibi sorularıma çözüm arıyordum. Sonuçta ihtiyacımı karşılayacak kadar az eşyaya karar vererek valizimi hazırladım. 


thy seninle gurur duyuyorum 3


Uçağımın kalkışı Adana'dan 03:35'da olduğundan 1:30'da havalimanındaydım. Check-in yapıldı, uçağa sadece bindiğimi ve gözlerimin kapandığını hatırlıyorum. İstanbul'daki aktarmadan sonra New York için uçağa bindiğimde en çok merak ettiğim şey, her zamanki gibi sunulacak ikramlıklardı. THY'nın yurtdışı uçuşlarının özellikle okyanus ötesi uçuşlarının özenli yemek sunumlarının yolcuyu rahatlatıp kendisini daha iyi hissetmesine neden olduğunu biliyordum. 





thy seninle gurur duyuyorum 4
thy seninle gurur duyuyorum 5thy seninle gurur duyuyorum 6










thy seninle gurur duyuyorum 7



thy seninle gurur duyuyorum 8


Benim yiyeceklere olan merakım ve ilgim dolayısıyla yine cep telefonumdan her türlü yiyeceğin, bardağın, tabağın fotoğraflarını çektim. THY'nın yeni düzenlenmiş yurtdışı konseptinin zerafeti, şıklığı beni resmen büyüledi. 





thy seninle gurur duyuyorum 9







thy seninle gurur duyuyorum 10







thy seninle gurur duyuyorum 11


Tuzluklar, kahve ve çay bardakları, semaver, çorba tabakları, peçeteler, ekmeklikler, yemeklerin lezzeti ve sunumu ve ayrıca Sevgililer Günü dolayısıyla yapılan sürprizler çok hoştu. Kaptanın esprili, keyifli ve sohbet havasında uçuş hakkında bilgi vermesi, personelin oldukça ilgili ve güler yüzlü tutumu, sorunlara anında çözüm üretmeleri benim gibi bütün yolcuları da memnun etmeleri, yolcuların yüzlerindeki tebessümden belli oluyordu. O korktuğum uzun yol, THY konforu ve personeli sayesinde kısaldıkça kısaldı ve saatlerin nasıl geçtiğini anlayamadan okyanusu geçip yeğenlerime kavuştum.



thy seninle gurur duyuyorum 12

Evimle, yani THY ile uçtum. 


''THY'', seninle gurur duyuyorum; çok teşekkürler.


thy seninle gurur duyuyorum 13



1 comment:

  1. Sayın mopapyon yetkilisi,
    Sitenize Lezzetli Sanatlar'a ait görsel ve yazı kopyalamış bulunuyorsunuz.
    Lütfen ilgili yazı ve görseller ' THY... Seninle Gurur Duyuyorum' u sitenizden kaldırınız. Aksi halde hukuki işlemlere başvurulacak, oluşacak durumlardan sorumluluk kabul edilmeyecektir.

    ReplyDelete