Monday, December 23, 2013

O SES "METRO"



o ses quot metro quot 1


(Fotoğrafı nı yayınladığım genci ben Eylülde de çekmişim :)


şimdi fark ettim)
Ankara Metrosunda müzik yapan gençlerden bahsetmiştim geçenlerde,

Akşam iş çıkışı 18:00 civarı metroya Bakanlıklardan bindiğimde genelde son vagona denk düşüyorum,

Kızılay'dan Batıkent son durağa kadar kısa yolculuğumun yarısında biniyorlar,

Her akşam farklı bir grubu veya tek başına müzik yapanı dinliyorum,

Gitar çalıp şarkı söyleyen, bağlama çalan, akordiyon ile müzik yapan çeşitli tarzları dinledim,

Dün akşam yine "arkadaşlar, müzik yapmamızın mahsuru var mı?" sesini duydum,

Acaba bu akşamki kim diye bakınırken,

Yukarıdaki bu arkadaşı gördüm,

Geçenlerde yanındaki meraklı teyzenin sorularına muhatap olan bu gencin Sivaslı olduğunu duymuştum,

Akadaşı ve kendisi saç baş birbirine karışmış, hırpani tipler,

Ancak, diğerlerinden farklı daha güzel söylüyor ve çalıyorlar,

Jüri üyesi olduğumuz ! O Ses Metro'da Gül ile benim favorim bu Sivaslı Genç,

Dikkat ettik dün akşam Batıkentte indiler, biraz oyalanıp tekrar vagona binip Kızılay yönüne doğru yola çıktılar...

No comments:

Post a Comment